Дослідницька компанія UMP

агенство, яке допомагає вибрати шлях до споживача

Український Маркетинговий Проект


З початку 1998 компанія UMP пропонує дослідницьку інфраструктуру - ad hoc кількісні і якісні дослідження. Дослідницька інфраструктура UMP - добре розроблена, багатофункціональна система різних маркетингових досліджень, за допомогою якої ми надаємо будь-які кількісні і якісні дані, включаючи результати трекінгові досліджень. Поле UMP охоплює всі регіони України. Воно включає 25 регіональних супервайзерів, власну мережу з 420 інтерв'юерів і 25 незалежних контролерів. Інтерв'юери пройшли обов'язкове загальне навчання після набору і спеціальне навчання для кожного проекту, в якому вони брали участь. Всі супервайзери і інтерв'юери мають переважно вищу освіту, беруть участь в маркетингових дослідженнях (якісних і / або кількісних) від 2 до 5 років. Всі дослідницькі проекти проводяться відповідно до положень Міжнародного Кодексу ESOMAR (ICC / ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice).

наша команда

Дмитро Аграчов
Власник компанії

Валентина Мельникова
Генеральний директор

Євген Зленко
Адміністративний директор

Ольга Сидоренко
Старший менеджер відділу поля

Олена Бондарева
Менеджер проектів

Дар’я Потапова
Менеджер проектів

Ольга Бабіна
Головний бухгалтер

Оксана Смольська
Офіс-менеджер

ОБ'ЄКТИВНІ ДАНІ - ОСНОВА ЕФЕКТИВНИХ РІШЕНЬ

ЧЛЕНСТВО У МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ

UMP Є ПАРТНЕРОМ ESOMAR, УАМ І IRIS


ESOMAR
European Society for Opinion and Market Research
ESOMAR-міжнародна асоціація дослідників. Заснована в 1948 р • Більше 4 900 компаній в 130 країнах • Всі учасники дотримуються кодексу ICC/ESOMAR International Code on Market andSocial Research, якість сервісу підтверджено для роботи в міжнародних проектах

IRIS
International Research Institutes
IRIS- найбільша мережа дослідницьких організацій в світі. • Надійні партнери в 30 країнах світу • Міжнародний досвід роботи • Польова мережа по всьому світу • Постійні замовлення

НАШІ КЛІЄНТИ

Компанії - виробники товарів і послуг (рекламодавці) Міжнародні і національні рекламні агентства Національні, регіональні теле- і радіо- мовники Громадські та політичні організації

ЗАМОВТЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

НАПИШІТЬ НАМ, ЯКЩО У ВАС ЗАЛИШИЛИСЯ БУДЬ-ЯКІ ПИТАННЯ!




Прикріпити файл
plus