Послуги ump
Види і методи досліджень
КІЛЬКІСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Компанія UMP має багатий досвід проведення маркетингових досліджень, як на регіональному, так і на національному рівні. База наших інтерв'юерів складається більш ніж з 400 співробітників по всій Україні, з якими ми співпрацюємо не менше 5 років. Це дозволяє нам якісно і швидко проводити кількісні дослідження будь-якої складності.
Наша компанія здійснює повний спектр послуг - це дизайн вибірки, розробка опитувальника, обробка результатів і їх аналіз. Компанія використовує найсучасніші методи аналізу даних, останні досягнення в області статистичного моделювання. За вибором клієнта дані надаються в форматах ASCII і / або SPSS, PowerPoint з подальшою презентацією результатів клієнту.
Види кількісних досліджень:
Особисте інтерв'ю (face-to-face) - є одним з найбільш поширених методів збору даних. Метод заснований на безпосередньому спілкуванні інтерв'юера з респондентом. Особисте інтерв'ю проводиться з структурованою анкетою. В процесі проведення опитування можуть використовуватися різні демонстраційні матеріали: картки, фотографії, малюнки, зразки виробів, упаковки і т.д.
Особисте інтерв'ю може бути проведено за місцем проживання респондента, на його робочому місці, на вулиці, в місцях масових продажів, а також в спеціально орендованому для опитування приміщенні (hall-test). Може бути проведено з використанням як паперових анкет, так і за допомогою планшетів і спеціального ПО.
Hall-test (Хол-тест) - застосовується у разі, коли необхідно за допомогою існуючих або потенційних споживачів протестувати новий товар, його упаковку або назву під час його розробки, порівняти різні варіанти товару між собою або з конкуруючими товарами, протестувати рекламне звернення під час розробки рекламної кампанії. Відмінною особливістю проведення хол-тесту є безпосередній контакт респондента з тестованим об'єктом (наприклад, проба на смак).
Під час проведення хол-тестів респондентам спочатку представляється об'єкт тестування, а потім пропонується заповнити спеціальну анкету, що складається з стандартизованих питань або відповісти усно на питання, що задаються інтерв'юєром.
Home-test (Тестування на дому) - метод найкраще використовувати при позиціонуванні нового товару, перевірки сприйняття його споживчих властивостей, виявлення переваг і недоліків в порівнянні з аналогічними товарами конкурентів. Тестування продукції проходить в звичайних реальних умовах, вдома у респондента.
Телефонні інтерв'ю - метод полягає в анкетуванні респондентів по телефону на основі заздалегідь розробленої анкети.
Телефонні опитування застосовуються в разі, коли необхідно відносно швидко і недорого дослідити основні характеристики споживачів того чи іншого товару або послуги, провести дослідження громадської думки, дізнатися ставлення споживачів до нового товару або рекламі і т.д.
On-line опитування - цей вид кількісних досліджень найбільш прийнятний або для вивчення інтернет-аудиторії, або для вивчення аудиторії, склад якої можна контролювати (наприклад, опитування співробітників підприємства, опитування з попереднім рекрутінгом і т.д.).
Онлайн опитування (CAWI - Computer Assisted Web Interview) є найбільш економічним способом збору кількісних даних.
Mystery Shopping ("Таємний покупець") - дозволяє провести оцінку роботи діяльності фірми, проаналізувати різні аспекти її функціонування очима реального споживача. Основне завдання дослідження - оцінити якість обслуговування за допомогою покупок, що здійснюються спеціально підготовленою людиною (співробітником дослідницької компанії) під виглядом рядового споживача за заздалегідь розробленим сценарієм.
Store check - дозволяє отримати дані про структуру торгового пропозиції на ринку; поширеності та популярності марок; розкид цін на марку і показники стабільності марки; відмінності між оптовими і роздрібними цінами, торгової стратегії конкурентів, побічно оцінити частки ринку і обсяги продажів конкретних виробників і т.п. Даний метод дозволяє охопити всі типи роздрібних торгових точок, в яких продається продукція Замовника: від спеціалізованих магазинів до відкритих ринків.
Usage and Attitudes (U & A) - застосовується при виборі цільових ринків, пошуку конкурентних переваг, виведенні нового або перепозиціонування існуючого бренду, а також отримання інформації для виявлення ринкових можливостей, опису та сегментації ринків, виявлення нових можливостей для існуючих продуктів і перспективних областей для нових продуктів .