ОБ’ЄКТИВНІ ДАНІ – ОСНОВА ЕФЕКТИВНИХ РІШЕНЬ
Ми допоможемо Вам знайти вірний шлях до споживача
Ми UMP
Дослідницька компанія, яка допомагає вибрати шлях до споживача
![](https://ump.ua/wp-content/uploads/2016/06/line.jpg)
Наші проекти
Регулярні дослідження
Cigarette Brands Library
CBL – це унікальний софт, розроблений нашою компанією, який представляє собою електронний каталог марок сигарет.
Електронний каталог марок містить докладні картинки пачок: фронтальне і розгорнуте зображення, а також зображення сигарети. Інформація надається у вигляді таблиці, яка містить марки і їх основні властивості: компанію, торгову марку, країну виробництва, розмір і тип пачки, а також ціну і багато іншого.
CBL – дозволить Вам контролювати зміни на ринку і зберігати структуровану історію розвитку марок сигарет:
в Україні - з 1994 р.,
в Азербайджані - з 2014 року.
Панель RETAIL AUDIT «TOBACCO», МОЛДОВА
З 2010 по 2017 компанія UMP проводила трекинговий проект Retail Audit «Tobacco» у Молдові.
Категорія: сигарети
Географія: 6 міст Молдови
Періодичність оновлення: кожні 3 місяці
Показники: Ціна, Дистрибуція, Продажі
Типи торгових точок: кіоски, павільйони, продуктові магазини, табачні кіоски, супермаркети.
Формат надання результатів: массив (ASCII, SPSS, ОСА), ПО UMP-base, презентація PowerPoint
Панель Retail Audit «HoReCa»
Retail Audit в каналі «HoReCa» - це трекінговий проект, який наша компанія проводила з 2006 г. по 2016 рік.
Категорії, які досліджувались: Мінеральна Вода, Безалкогольні Газовані Напої, Соки, Холодний Чай, Енергетичні Напої, Квас
Типи торгових точок: кафе/бари, ресторани, фаст-фуди, готелі, кінотеатри, нічні клуби
Періодичність: кожні 2 місяці
Географія: 28 міст України, 1000 торгових точок (до 2014 р.). З січня 2015 р. – 23 міста України, 875 торгових точок (до 2016 р.)
Основні показники: Ціна, Дистрибуція, Продажі, Втрачені продажі
Формат надання результатів: массив (ASCII, SPSS, ОСА) ПО UMP-base, Презентація PowerPoint.
Послуги
Ми пропонуємо нашим клієнтам будь-які дослідницькі проекти в Україні з використанням різноманітних методик.
![](https://ump.ua/wp-content/uploads/2016/06/line.jpg)
Якісні дослідження
Докладніше
Кількісні дослідження
Докладніше
Фокус групи
Докладніше
Періодичні дослідження
Докладніше
НАШІ КЛІЄНТИ
![](/wp-content/uploads/2021/07/fir.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/28.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/29.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/36.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/30.png)
![](/wp-content/uploads/2021/07/seco.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/24.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/20-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/20.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/19-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/18.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/17-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/31.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/37.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/16-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/15-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/13-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/12-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/5.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/11-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/32.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/9-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/8-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/7.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/7-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/21.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/6-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/5-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/22.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/4-2.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/14.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/17.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/15.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/3-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/12.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/2-1.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/11.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/9.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/25.png)
![](/wp-content/uploads/2016/07/18-1.png)