Послуги ump
Види і методи досліджень
Аудит роздрібної торгівлі
Аудит роздрібної торгівлі (Retail Audit) - дослідження, яке базується на регулярному зборі інформації про продажі, ціни і дистрибуції за репрезентативною Панелю торгових точок.
Панель будується з використанням статистичних методів розрахунку з випадковим і квотним відбором торгових точок на підставі даних Сенсусу про кількість та структуру Генеральної сукупності (Universe) досліджуваного торгового каналу.
Дані, зібрані в Панелі, екстраполюються на Universe для репрезентативного відображення загальної ситуації в каналі і на ринку в цілому.
Компанія UMP має великий досвід проведення Роздрібного аудиту, а також перевірки наявності та цін товарів (P & D check). Ми проводили дослідження таких категорій ринку:
- - Хлібобулочні вироби та борошно у всіх торгових точках міста Києва (супермаркети, кіоски, міні - пекарні, і т.д.).
- - Друковані видання
- - Дитяче харчування
- - Ковбасні вироби
- - Безалкогольні напої
- - Слабоалкогольні напої
- - Алкогольні напої (Горілка, Коньяк, Віскі)
- - Сигарети