ФОКУС ГРУПИ

Posted on Posted in Без категорії

Послуги ump

Види і методи досліджень

ФОКУС ГРУПИ


Фокус група являє собою групове інтерв'ю, що проводиться модератором у формі групової дискусії за заздалегідь розробленим сценарієм з невеликою групою (6-12 респондентів) «типових» представників досліджуваної частини населення, схожих за основними соціальними характеристиками. Під час інтерв'ювання від аудиторії дослідники отримують суб'єктивні думки про товар, послугу і інших об'єктах дослідження.
Опитування проводитиметься в спеціальній фокус-груповій кімнаті, оснащеній відеокамерою і звукозаписними пристроями, а також звукоізольованою клієнтською кімнатою, в якій замовник може спостерігати за ходом фокус-групи через одностороннє скло (дзеркало Гезель).
Наша компанія має можливість проводити фокус-групові дослідження не тільки в Києві, а й у Львові, Дніпрі, Одесі, Харкові та інших містах.
Зручні клієнтські кімнати розміщені за напівпрозорими дзеркалами, що дає можливість спостерігати за ходом проведення фокус-групи або інтерв'ю, не заважаючи при цьому учасникам дослідження.
Також, все що відбувається в кімнаті для фокус-груп може транслюватися в режимі онлайн в будь-яку точку світу за допомогою мережі Focus Vision.
Основні завдання, які вирішуються за допомогою даного методу:

  • Виявлення ставлення реальних і потенційних споживачів до продукції / послуги і марки товару
  • Виявлення слабких і сильних сторін продукту / послуги
  • Виявлення структури споживчої поведінки при покупці
  • Виявлення глибинних мотивацій при споживанні продукту / послуги
  • Визначення системи цінностей споживачів
  • Виявлення та опис основних типів споживачів
  • Оцінка концепції існуючого продукту / послуги
  • Визначення ціни на продукт / послугу
  • Тестування та розробка упаковки
  • Тестування та розробка рекламної стратегії
  • Виявлення найбільш зручних каналів отримання інформації