Послуги ump
Види і методи досліджень
ФОКУС ГРУПИ
Фокус група являє собою групове інтерв'ю, що проводиться модератором у формі групової дискусії за заздалегідь розробленим сценарієм з невеликою групою (6-12 респондентів) «типових» представників досліджуваної частини населення, схожих за основними соціальними характеристиками. Під час інтерв'ювання від аудиторії дослідники отримують суб'єктивні думки про товар, послугу і інших об'єктах дослідження.
Опитування проводитиметься в спеціальній фокус-груповій кімнаті, оснащеній відеокамерою і звукозаписними пристроями, а також звукоізольованою клієнтською кімнатою, в якій замовник може спостерігати за ходом фокус-групи через одностороннє скло (дзеркало Гезель).
Наша компанія має можливість проводити фокус-групові дослідження не тільки в Києві, а й у Львові, Дніпрі, Одесі, Харкові та інших містах.
Зручні клієнтські кімнати розміщені за напівпрозорими дзеркалами, що дає можливість спостерігати за ходом проведення фокус-групи або інтерв'ю, не заважаючи при цьому учасникам дослідження.
Також, все що відбувається в кімнаті для фокус-груп може транслюватися в режимі онлайн в будь-яку точку світу за допомогою мережі Focus Vision.
Основні завдання, які вирішуються за допомогою даного методу:
- Виявлення ставлення реальних і потенційних споживачів до продукції / послуги і марки товару
- Виявлення слабких і сильних сторін продукту / послуги
- Виявлення структури споживчої поведінки при покупці
- Виявлення глибинних мотивацій при споживанні продукту / послуги
- Визначення системи цінностей споживачів
- Виявлення та опис основних типів споживачів
- Оцінка концепції існуючого продукту / послуги
- Визначення ціни на продукт / послугу
- Тестування та розробка упаковки
- Тестування та розробка рекламної стратегії
- Виявлення найбільш зручних каналів отримання інформації