Аудит роздрібної торгівлі

Posted on Posted in Без категорії

Послуги ump

Види і методи досліджень

Аудит роздрібної торгівлі


Аудит роздрібної торгівлі (Retail Audit) - дослідження, яке базується на регулярному зборі інформації про продажі, ціни і дистрибуції за репрезентативною Панелю торгових точок.
Панель будується з використанням статистичних методів розрахунку з випадковим і квотним відбором торгових точок на підставі даних Сенсусу про кількість та структуру Генеральної сукупності (Universe) досліджуваного торгового каналу.
Дані, зібрані в Панелі, екстраполюються на Universe для репрезентативного відображення загальної ситуації в каналі і на ринку в цілому.
Компанія UMP має великий досвід проведення Роздрібного аудиту, а також перевірки наявності та цін товарів (P & D check). Ми проводили дослідження таких категорій ринку:

  • - Хлібобулочні вироби та борошно у всіх торгових точках міста Києва (супермаркети, кіоски, міні - пекарні, і т.д.).
  • - Друковані видання
  • - Дитяче харчування
  • - Ковбасні вироби
  • - Безалкогольні напої
  • - Слабоалкогольні напої
  • - Алкогольні напої (Горілка, Коньяк, Віскі)
  • - Сигарети