ЯКІСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Posted on Posted in Без категорії

Послуги ump

Види і методи досліджень

ЯКІСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ


Основна мета якісних досліджень - отримання розгорнутих відповідей / думок споживачів щодо досліджуваної теми. Компанія UMP готова допомогти Вам дослідити, проаналізувати і зрозуміти ставлення споживачів до теми/продукту, що Вас цікавить.

Завдяки спеціально обладнаній кімнаті наша компанія проводить будь-які якісні дослідження. Ми використовуємо широкий спектр методів.
Клієнту може бути наданий відредагований відеозапис найцікавіших і інформативних моментів групових дискусій, повний переклад (розшифровки) їх на українську, англійську, російську мови, звіт.
Всі якісні дослідження можуть проводитися як в Києві, так і де-інде по Україні. Доступна опція проведення якісних досліджень онлайн.

Фокус групи - це групове інтерв'ю, що проводиться модератором у формі групової дискусії за заздалегідь розробленим сценарієм з невеликою групою (6-12 респондентів) «типових» представників досліджуваної частини населення, близьких за основними соціальними характеристиками. Під час інтерв'ювання від аудиторії дослідники отримують суб'єктивні думки про товар, послуги і інші об'єкти дослідження.

Глибинні інтерв'ю - являють собою неформальну особисту бесіду, проведену інтерв'юером за заздалегідь наміченим планом і засновану на використанні методик, що спонукають респондентів до тривалих і розважливих суджень на тему, що цікавить дослідника. Інтерв'ю проводиться один на один і зазвичай триває від 30 до 60 хвилин. В ході інтерв'ю досліджуються особиста думка респондента, його переконання і цінності.

Експертні інтерв'ю - один з різновидів глибинного інтерв'ю, його головною особливістю є статус і компетентність респондента, який виступає досвідченим учасником досліджуваної теми. Для проведення опитування інтерв'юер повинен мати достатню компетентність в досліджуваному предметі, а також знати термінологію, яка використовується професіоналами при обговоренні питань з теми дослідження.

Спостереження - дослідник веде безпосереднє спостереження за людьми і обстановкою, в заздалегідь вибраних місцях, а комунікації з респондентом залишаються на другому плані.

Desk research (вторинний аналіз чи кабінетне дослідження) - являє собою збір і аналіз вторинної інформації з різних джерел. Вторинна інформація - дані, які не створюються в ході дослідження (первинні дані), а є результатом інших досліджень або оцінок. Desk research може виступати як самостійний вид маркетингового дослідження, так і проводитися на попередньому етапі збору первинних даних.